نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

پیامبر رحمت

 

چند روزه با خودم میگم

پیامبر    پیامبر   پیامبر  

آخه من چی بگم من اصلا میتونم چیزی بگم  درباره کسی که حبیب خداست یعنی خدا او را

دوست دارد و او خدا را دوست دارد او که مشرکین با تمام دشمنی هاشون دنبال تاریکی شب

میگشتن تا بتونند صدای قرآن او را بشنوند او که به همه بچه ها سلام می کرد و با هر کسی

که به او بدی می کرد مهربانی را هدیه می داد و . . . 

این مطلبی که می خواهم بگم و به نظر خودم خیلی مهمه اینه که پیامبر ما که پیشرفته ترین

دستگاههای خلقت به اجازه خدا در دستش بوده میدونید به خدا چه می گفته

من یکی از اون هزار تا  رو می خواهم بگم

ایشان به خدا می فرموده : (قریب به مضمون )

خدایا

یک روز به من روزی حلال بده تا شکرت کنم

و روز دیگر به من روزی نده تا از تو درخواست کنم

بهانه ای برای نوشتن

 

امروز سالگرد به امامت رسیدن امام دوازدهم ما شیعیان است

به خودم گفتم : این از بهترین بهانه هاست برای نوشتن از کسی که اگر می نویسم فقط نوشتن را او منحصر می دانم

و اگر می گویم : تنها گفتار اوست که عطش مرا سیراب می کند  و اگر می شنوم به امید آنم که روزی صدایش را بشنوم

و اگر میبینم به آرزوی دیدارش است

این ها را گفتم : تا تو ای خواننده بدانی او هست اگر بخواهی او را می یابی

خلاصه امروز را به شما تبریک می گویم .

این هم از سال نو

 

چند روزه دارم فکر می کنم چی بنویسم

بگم سال نو مبارک این که تکراریه

گفتم بگم . . .  

خلاصه امروز خودم رو قانع کردم تا بنویسم

فقط یک جمله می خواهم بگم

بهار فرصت آمدن است

            بی دلیل فرصت را از دست نده