نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

سیاه سفید

گفتم این متن رو با رنگ سفید بنویسم تا شاید سیاهی ها

 

 و تیرگی های دلم رو  مخفی کنم 

 

خدا خیلی من و شما رو دوست داره گفته اگر سیاهی ها

 

خواستند ، کشور دلتون رو تسخیر کنند ، زودتر به فکر چاره

 

بیفتید و یک قلم سفید بردارید و روی سیاهی های دلتون

 

بکشید اون وقت سفیدی قلبتون زیاد میشه یادتون نره

 

سعی کنید کمتر با سیاهی دوست بشین اون می خواهد

 

با هر بهانه ای بیاد به سرزمین دلتون ، خیلی ها میگن

 

نه نمیشه ،  به این راحتی ها که فکر می کنی نیست

 

دیدم راست میگه سیاهی دلهامون رو باید چی کار کنیم

 

شنیدم که باید این دلم رو یک جای امن بگذارم تا این سیاهی

 

به این راحتی ها  هم نتونه وارد بشود

 

گفتند باید این دلت ( قلبت ) رو وارد دژ مستحکم الهی کنی

 

تازه هر کس که نمی تونه وارد این دژ بشود شرط دارد

 

شرطش اینه که دلش رو تسلیم کسی کنه که اون فرد

 

خودش رو تسلیم محض خدا می دونه  ، تسلیم ، تسلیم

 

اگر دل تو که حرم خداست  وارد این دژ مستحکم بشود

 

دیگر سیاهی به خود جرأت نمی دهد تا  وارد دل تو گردد

 

و بدان هر گاه که سیاهی توانست وارد دل تو شود  ]

 

 

[لحظه ای تو از یاد آن دژ و شرطی که داشته فراموشت شده

 

 

خدایا چی میشه که دل ما را با نور هدایت اهل بیت نورانی

 

کنی تا هیچ گاه سیاهی تمام قلبم را فرا نگیرد 

 

 

یادتون نره وقتی خوستید این متن رو بخونید ابتدا با موس کلیک راست کنید سپس  select all  کرده و متن رو بخونید

خنده شیطان


شیطان به تو می خندد


یا تو به شیطان !!