نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

ماه رمضان

راستش دیگه نمی خواستم اینجا بنویسم ( به دلایلی ) و در این ماه سکوت کنم.

اما وقتی یاد مهربانی های خدا در حق خودم می افتم خیلی خجالت می کشم

همیشه به خدا می گویم : خدایا من که بنده تو هستم اما خرده شیشه هم دارم

بیا و به عظمت اهل بیت علیهم السلام

لذت مناجات و انس با خودت را به من بچشان

امام سجاد علیه السلام دریکی از  مناجات های خمس عشر(۱۵گانه)[۱۵ مناجات  که در مفاتیح الجنان آمده و مقصود ما مناجات محبین هست ]

خدایا آن که شیرینی محبت تو را چشید دیگر از در خانه تو به کجا می رود ؟!

در همین زمینه امام حسین علیه السلام در دعای عرفه می فرمایند :

خدایا آن کس تو را یافت چه گم کرد

  و آن کس که تو را گم کرد چه یافت

  < ماذا فقد من وجدک و ماذا وجد من فقدک >

خدایا در این ماه که ماه توست به آبروی ولیت امام زمان شیرینی گفتگوی با خودت را به ما بچشان

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رند تبریزی 1385/07/05 ساعت 22:17

سلام ... رندی اگر فغان کند/ ز جام ارغوان کند/...

آنکس که تو را شناخت خود را چکند. فرزند و عیال و خانمان را چه کند....
مناجات شعبانیه است اما به قول امام راحل همیشه خواندنی
الهی هب لی کمال انقطاع علیک...
ممنون که هنوز سر می زنید . لوگوتون هم مبارک. راستی اگر دوست داشتید تبادل لینک کنیم .
التماس دعا
یا علی

سلام
نماز و روزه هاتون قبول
آرزو می کنم که همه توی این ماه لذت گفتگوی با خدا رو بچشیم
پیروز باشید

ladan 1385/07/12 ساعت 14:40 http://www.sokotha.blogfa.com

خدا به همه ی ما توفیق بده.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد