نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

۱۴ روز مانده تا نیمه شعبان

این روزها که مانده تا جشن میلادت را هستی به تماشا بنشیند

به خیلی مطالب فکر می کنم

می دانم خیلی ها هنوز فکر می کنند

از کجا معلوم هستی ؟

وجود مدعیان دروغین خود شاهدی بزرگ بر این است که تو هستی و وجود داری

وجود مکان هایی که در مکان های مختلف باز هم بودن تو را بیان می کند

این که هنوز هم آدمهایی به یاد تو و ظهور تو حاضرند تمام هستی شان را بدهند

این که هر سال چه تعدادی را به یگانه راه هدایت راهنما می شوی

این که همچون جد بزرگوارت به این انسانها معنای حریت را می بخشی

و آنها به سوی تو می آیند و می دانند حتی رشته کلافی نیز با خود ندارند

ولی تپش های قلبشان شاید از همین امسال نام تو را به گونه ای دیگر زمزمه کند

شاید امسال با تو پیمانی ببندند و در آینده نیز در رکاب تو قرار گیرند

شاید امسال بفهمند امام زمان امام غایب نیست بلکه امام حاضر است

و شاید یک نفر با خود بگوید

خدایا من که یتیم ندیدنش هستم

این پدر مهربان را برسان

 

السلام علیک یا حافظ اسرار رب العالمین

السلام علیک سلام من عرفک بما عرفک به الله

 

اگر فرصتی پیش آید سطوری بیشتر در شناخت او بنگارم

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

سلام
امام حاضر... درسته. امام برای عده ای همین الان هم ظهور کردن ولی برای من نوعی هنوز غائب از نظرن. اشکال از بصیرت نداشتن منه.
و ای کاش امسال چشم هامون باز بشه.
السلام علیک یا صاحب الزمان

این که امام الان هم ظهور کردن
مطلب صحیحی به نظر نمی رسه
و هیچ روایتی بر این مبنا من ندیدم

حلول ماه شعبان بر شما مبارک باد.

سم 1387/05/13 ساعت 20:32 http://llsamablogll.blogfa.com/

درست میگید

امام زمان امام غایب نیست بلکه امام حاضره...

ممنون که با این نوشتتون موضوع مهمی رو به یاد من آوردید. و ممنون از نظر لطفتون توی وبم. دلم میخواد بدونم نوشته من شما رو یاد کدوم یکی از نوشته هی خودتون انداخته تا بیام و بخونمش.

خوش باشید

در پناه حق

کوشا 1387/05/13 ساعت 22:57 http://goldenlife.blogfa.com/

سلام

حتی منتظران بسیاری از اوقات انتظار منتظر را فراموش می کنند....

از اینکه انتظار را یادآوری می کنی ممنونم

تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه

سلام اللهم عجل لویک الفرج
خوشحالم که مینویسید
حس نویسندگی شما بسیار عالی است
اجازه نامتان امضاء شده برای ما هم طلب مغفرت نمایید

سلام
سعی می کنم منابع روایی ظهور امام بر عده ای قبل از ظهور واقعی رو پیدا کنم و همینجا بذارم
ان شاء الله
یا علی

حتما این کار رو انجام دهید تا رفع ابهام شود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد