نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

دعای امام سجاد هنگام رویت هلال ماه

آن روز وقتی آسمان رنگ غروب به خود می گرفت

لبخندی فضای آسمان را فرا گرفت ولی زود ناپدید شد

 ستاره ها آن شب را جشن گرفتند

چون ماه ضیافت خدا آمده بود

نظرات 8 + ارسال نظر
سما 1387/06/04 ساعت 07:50

دعاهای امام سجاد واقعا زیبا و آرامش بخشه. یه وقتایی صحیفه سجادیه رو فقط برای آرامشم میخونم

سلام راستی پست قبل که جملمون حک میشد خیلی ابتکار جالبی بود دستتون درد نکنه من که حسابی غافلگیر شدم ...شما هم میدیدید جملات رو ؟

سلام
خواهش می کنم
من جملات رو نمی دیدم اما باعث می شد هر کسی کمی فکر کنه

سلام

شاید همه به دنبال دیدن ماه باشند در ابتدا و انتهای ماه خدا اما من همچنان در انتظار رویت خورشیدم...

این الشموس الطالعه...

به روزم

یا علی



رژیم روح!

مهدی آزاده 1387/06/04 ساعت 15:51

سلام
زیبا بود. فقط یه مطلب در مورد نوشته داخل عکس: ماه خسوف میکنه و خورشید کسوف.

خیلی ممنون از دقت نظر شما مهدی جان
نکته ای که فرمودید اصلاح شد

علی 1387/06/05 ساعت 00:28

کاشکی همه ما همچون محمدعلی پیچش مو را می دیدیم...
مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

واقعا ای کاش

سلام و سپاس از حضور شمادروبلاگ سرزمین مظلوم من راستش هیچکس از سیاست چیزی نمی فهمه ما فقط درخوات هایمان را بیان می کنیم
یاحق

بالخره درخواست هامون به نوع نگرشمون به سیاست بستگی داره

هلول ماه خدا بر شما مبارک باد
××× ××× ×××
با دل نوشته ای
کرنش نموده ام
به درگاه آن بالای بالا
=================
همراهی ام کنید
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

سلام

خوشحالم عجب طرحی زدین!
یه وبلاگ برای خدا!
دوست دارم شما هم تشریف بیارین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد