نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

اختتامیه

همیشه فرصت‌ها یا اوقاتی در زندگی انسان پیش می‌آید که لازم است هر چه زودتر برای آن تصمیم بگیرد و از همه جالبتر هم اینه که خیلی وقتها هنوز شروع نکردی به نقطه پایان می‌رسی 

شاید هم بهتر باشه هر چه زودتر خودت رو به پایان برسونی یا شاید ... 

از این شاید‌ها برای همه ما توی زندگی اتفاق افتاده  

من هم دیروز یک مراسم اختتامیه داشتم  و خیلی غیر منتظره بود برام  

امروز یا فردا هم روز اختتامیه فرا می رسه مهم اینه که: 

1-  چه جوری شروع کردی  ؟ 

2- چه کارهایی انجام دادی ؟ 

3- چه جوری کار یا فعالیتت رو تموم کردی ؟ 

 

پ.ن.1 : داوطلبان عزیز وقت تمام شد !! 

پ.ن.2 : فقط چند دقیقه تا اذان صبح باقی مونده !!  

پ.ن.3 : فقط چند روز تا پایان مهمانی خدا بیشترنمونده !!

پ.ن.4 : فقط چند نفس تا پایان زندگی برات بیشتر نمونده !!!! 

 

شما هم اگه دوست داشتید از اختتامیه های خودتون بگید  

 

مطالب مرتبط :  

دعای امام سجاد هنگام رویت هلال ماه 

فقط  چند روز تا تمدید اعتبار خود وقت دارید  ( واقعاً چند روز ) 

نقطه شروع     start point 

اجازه دادی بخوانمت     ممنون 

ماه رمضان

  

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا 1387/06/17 ساعت 00:08 http://ghasedak303.blogfa.com

همیشه اول اختتامیه هام پشیمونم ولی وقتی میگذره تازه به ارزش خاتمه پی می برم .. از همشونم راضی بودم :)


امام مجتبی (ع) خیلی مظلومند
بیایید برای نیمه رمضان کاری بکنیم
=======
منتظر م
التماس دعا
[گل]

بسیار طرح زیبا ییست
===
ناگهان بانگ برارند که مراسم اختتا...
نه
نه نه
اصلا
بانگ بر نخواهند داشت
چون از قبل اخطار ها را داده اند
به آنی
می برندمان
====
با کدام توشه؟
آیا آماده اید؟

سلام میلاد امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد ... عبادتهاتون قبول باشه
من خیلی مراسم اختتامیه شرکت کردم ولی بیشتر تو کنفرانسها بوده و خوشحال بودم که تموم شد و میتونم برگردم خونه ولی اختتامیه های مثالهای شما ناراحت کننده اند
وبلاگمون آماده نظرات ویراستار محترم است (-:

سلام

میشه پ.ن ۱ تا ۳ رو پیش بینی کرد اما ۴امی رو نه!!

شماره من تغییر نکرده.

میلاد سبط اکبر ، کریم آل طاها ، غریب مدینه ، امام حسن مجتبی علیه السلام بر شما مبارک

به روزم

یا علی

کبوتر دلت آقا...!

لیلة القدر 1387/06/27 ساعت 08:54

سلام محتاجیم به دعا ...خیلی ممنون و سپاسگزار از لطف شما ...این low space ... چی بود معنیش ؟ هنگ کردن شنیده بودم این یکی رو نه؟؟

توی پست های بعدی درباره اش یه توضیحی می دهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد