نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت اول

خداوندا خطاهای کامپوترم رو به یاد می آورم

و اعتراف می کنم که من برای کامپیوترم بیش تر از یاد تو وقت گذاشته ام

چه شب ها که تا صبح ویندوز نصب می کردم و باز خطا می داد

چه شب هایی که یک ویروش کش گذاشته بودم تا ویروس های کامپیوترم رو پاک کنم

یادش بخیر اون ویروس شات دان Shot Down یک دقیقه بیشتر به آدم وقت نمی داد

اون روزی که پاورم سوخت

هاردم با من خداحافظی کرد

یا Cpu کامپوترم می خواست بسوزه

همه اینها رو به یاد می آورم و می خوام با تو لحظاتی رو خلوت کنم

خدایا به اندازه یک مثنوی با تو حرف دارم

حالا مثنوی بگم یا غزل ؟!

از بودن بگم یا رفتن !!

اول از همه باید اعتراف کنم تا همه بدونند تو هوای بنده هات رو داری اگر چه اونها سر به هوا باشند

بعدش هم باید خودت اجازه بدی با تو صحبت کنم اگه نه من کجا و صحبت با تو کجا ، ای خدای مهربان

خیلی فکر کردم که چه جوری بیام به درگاهت؟

آخرش به این نتیجه رسیدم که به ریسمان الهی چنگ بزنم

خدایا به اونهایی که خیلی دوستشون داری می خونم به پیامبر رحمت و دختر گرامی اش و 12 نور پاک که آنها را نماینده های

خودت در روی زمین قرار دادی

خدایا :

وقتی کامپیوترم هنگ می کرد نمی دونستم چی کار کنم ؟ آخرش ری استارت می کردم (یعنی :شروع دوباره )

چه روزهایی بود که شدت مشکلات ذهنم رو کامل قفل کرده بود ، نمی دونستم چی کار کنم ، آخرش به درگاهت اومدم و به

تو قول دادم از نو شروع کنم

خدایا :

وقتی رمز ورود به ویندوز رو فراموش می کردم ماتم می گرفتم و اعصابم خورد می شد اون وقت دیگه مشکلم با ری استارت

هم درست نمی شد ، باید از متخصص کمک می گرفتم

چه روزهایی بود که سوالی توی ذهنم ‌،یاد تو رو از ذهنم پاک کرده بود و من هر کار می کردم نمی تونستم به جواب برسم و

تو من رو به یک متخصص دین راهنمایی ام کردی

هنوز مانده تا آخرین شب قدر و باید مناجات کرد

ادامه دارد ...

به مناسبت 19 رمضان

شب 19 رمضان و مسجد کوفه

س.ن = سؤال نویسنده

س.ن 1 : اگر شما هم در جنگ صفین بودید، از قرآن های بالای نیزه دفاع می کردید یا از قرآن ناطق ؟

س.ن 2 : مظلومیت حضرت علی در چه بود ؟


مطالب مرتبط : 


مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت دوم

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت سوم

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت چهارم

نظرات 3 + ارسال نظر
موسوی 1387/06/30 ساعت 05:18 http://kashanhami.blogfa.com

سلام
طاعات و عبادات قبول باشه
جالب بود

کویری 1388/08/11 ساعت 22:59

مطالبتون خیلی قشنگ بود آدم رو به فکر فرو میبرد
در مورد سوالتون خیلی سخته الان با این شرایطم امام علی رو خیلی دوست دارم ولی نمیدون توی اون شرایط چه میکردم
امیدوارم خدا همه مارو به خودش نزدیکترو هدایتمون کنه
یا حق

ریحانه 1391/05/15 ساعت 14:38

درود
جالب بود.
متاسفانه امروز اونقدر غرق در دنیای دیجیتال و مجازی و ... شده ایم که یادمان از دنیای واقعی و مسولیت انسان بودن و بندگی رفته!

..
طاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه حق تعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد