نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت چهارم

 نخونی ها  

اگه خوندی تا آخرش بخون  


شنیده بودم از

ادامه مطلب ...

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت سوم

این نوشته رو نخونید و منتظر پست بعدی باشید یا هم کامل بخونید و نظرتون رو هم بگید !

ادامه مطلب ...

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت دوم

خدایا شب قدر تموم شد  

و دست من به کیبورد نرسید تا دیشب که شب قدر بود با تو مناجات کنم  

 

چت :‌ 

خدایا چه وقت هایی بود که سرگرم چت با دوستم بودم و زمان برایم معنا نداشت  

اما وقتی می اومدم با تو درد و دل کنم انگار تمام خستگی های دنیا رو سرم آوار شده  

 

خدایا چه پیام هایی توی مسنجرم می اومد و من رو خوشحال می کرد  

اما تو به من پیام می دادی و من بی توجه از کنارش عبور می کردم  

 

خطای ۴۰۴  صفحه مورد نظر پیدا نشد  

خدایا چه صفحاتی رو توی مرورگر زدم و با خطای ۴۰۴ مواجه شدم  

چه وقتهایی بود که هر کاری می کردم به جواب نمی رسیدم اما می دانستم امیدم رو نباید از دست داد اما خدایا سختی اش در این بود که این مشکل به دست آدم های عادی حل نمی شد  

و خدا رو شکر می کنم که هنوز تو را گم نکرده ام 

 

خطای ۴۰۳    Forbiden 

خدایا خیلی وقتها نمی تونی وارد بعضی صفحات اینترنت بشی میگه دسترسی شما به این صفحه ممنوع هست باید اجازه Permission  داشته باشی  

بهضی وقتها هم فکر می کنم من به منطقه ممنوعه وارد می شدم و تو به من اخطار می دادی اینجا ممنوع هست گرفتاری و مشکل برام درست می کردی مریض می شدم تا بفهمم باید از این منطقه ممنوع خارج بشم  

 

خطای 678 مودم  

خدایا وقتی این پیام میاد یعنی وقتی می خوای به نت وصل بشی پاسخی از ISP  مورد نظر دریافت نمی کنید و عزا می گیری که چرا نمی تونی بری نت  خوشبختانه بعضی وقتها اگه پشتکار داشته باشی می تونی وصل بشی به نت  

اما چه وقتها که می خواستم با تو مناجات کنم و با شبیه این خطاها مواجه می شدم اون وقت یا دیگه از صحبت با تو صرفنظر می کردم یا هم این قدر تلاش می کردم تا موانعی که این دنیا برای آدم پیش می آورد من رو به خودش مشغول نکنه  

اما خودت می دونی ای خدا که خیلی من بی معرفتم  

سوختن کارت گرافیک  

خدایا یک بار که کارت گرافیکم سوخت دیگه کامپیوترم روشن نمی شد اون وقت فهمیدم خیلی بازی کامپیوتری کردم و ... 

خدایا این چشم من هم شبیه کارت گرافیکه توی کامپیوتر هست  

من که یک دوست نابینا دارم یک کم می فهمم تو چه نعمتی به من دادی ولی

چشم هام تشنه کمک هر کسی هست و غافلم از اینکه آب گوارا در نزد تو هست حیف که   

چشم هام رو صرف دیدن خیلی جاها کردم غیر از اینکه چشم امید داشته باشم به تو  

 

این هم شد مناجاتی بعد از شب قدر دو  امسال  

 

س.ن 1 : این شبها از خدا باید چی بخواهیم ؟ 

س.ن 2 :‌ بزرگترین آرزو که همه جهانیان رو در بر گیره چیست ؟


مطالب مرتبط :

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت اول

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت سوم

مناجات یک کاربر مجازی با خدا قسمت چهارم