نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

ای کاش الان می بود ...

امروز شنیدم تو اخبار این روزها سالگرد دکتر چمران هست 

با خودم گفتم اگه همچین آدمهایی الان بودن دیگه مملکت ما مشکلی نداشت 

این هم یک جمله عمیق از این مرد 

همیشه آرزو داشتم اگر دوستانم میخواهند از من دفاع کنند

به خاطر حق دفاع کنند  

نه بخاطر محبت و دوستی، اگر به هدف من علاقمندند،

به خاطر طرفداری ازحق باشد نه رحم و شفقت

به دوستی دلسوخته و رنجدیده

که احیاناً کسب قلب او ثواب داشته باشد.

«مصطفی چمران»

این هم چند تا لینک برای شناختن ایشون و کتابهاشون

سایت دکتر چمران 

کتابهای دکتر چمران برای دانلود

کتاب مصطفی چمران مردی برای تمام فصول

کتاب شناسی دکتر مصطفی چمران

قدرت خیلی خوشمزه و لذیذه !!!

این دفعه این قدر بحث انتخابات داغ شده که تنورش داره دستم رو می سوزونه


امیدوارم همون که به درد مردم برسه و راست بگو سکان این مملکت رو بدست گیره


و خدا ازش قبول کنه


آدم وقتی فعالیت بچه ها رو می بینه

که اصلا به فکر و منطق و عقل منتهی نمیشه

خیلی ناراحت میشه

دیگه نمی خوام تخریب کنم آدمها رو

آخه چرا این جوری می کنن؟


تنها جوابی که به خودم میدم اینه


قدرت خیلی خوشمزه و لذیذه !!!



لینکهای مرتبط

حال درد ...


مناظره با جومونگ !


مستند آتش

در این روز فیلم تاریخ اسلام رو توی ذهنم داشتم مرور می کردم

اگه پول داشتم یه مستند تاریخی درست می کردم

اسمش رو هم می گذاشتم


مستند آتش


بعد شروع می کردم یادآوری کنم کجاها تو تاریخ اسلام 


آتش وسیله ای شد

                             برای ساکت کردن

                            برای محو کردن حقایق

                                                                                             برای ...


خب بیا با هم چند تاش رو یادآوری کنیم


۱- آتش زدن در خانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) که در بسیاری از کتابهای سنی نقل شده (اگه تو چاپهای جدید حذف نکرده باشند)


سوزاندن بیت حضرت زهرا (س) در منابع اهل سنت ۱

سوزاندن بیت حضرت زهرا (س) در منابع اهل سنت ۲
سوزاندن بیت حضرت زهرا (س) در منابع اهل سنت ۳

سوزاندن بیت حضرت زهرا (س) در منابع اهل سنت ۴

سوزاندن بیت حضرت زهرا (س) در منابع اهل سنت ۵

سوزاندن بیت حضرت زهرا (س) در منابع اهل سنت ۶


۲- سوزاندن احادیث و اقوال پیامبر در زمان خلیفه دوم


پیامدهای منع نقل حدیث

نقش روایت و حدیث در تاریخ‌نگاری مسلمانان

آیا تاریخ با همه عوامل و انگیزههای تحریف حجت است؟



۳- سوزاندن خیمه های امام حسین در روز عاشورا


ورود به کربلا و اتفاقات رخ داده (قسمت نهم)


4- سوزاندن کتابخانه شرف الدین به خاطر داشتن جوابهای منطقی و استوار و عالمانه به مسلمانان


زندگی نامه علامه شرف الدین ( قسمت جهاد و مبارزه)

سید شرف الدین عاملى منادى وحدت


5- و خیلی های دیگه که شاید شماها به یاد بیارید


اما آنچه معلوم می شود

منطق آتش در برابر اهل بیت در همه جای تاریخ بوده و باید مظلومیت حضرت زهرا را فریاد کنیم


لینک های مرتبط 


کتاب اجتهاد در مقلبل نص


ازرنجی که می برم!


کسی خبردار نشود !!!