نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

این هم یک جمله

یک جمله از خودم

این جمله رو تو قسمت نوشته های پازلی اضافه می کنم چون فهمیدن این چند جمله ساده خیلی مهمه

ماندن بهتر از نماندن است
دوست داشتن بهتر از دوست نداشتن است

و در زمانه ما نداشتن بهتر از داشتن است


نظرتون و برداشتتون رو از این جمله بگید

اگه جمله مشابهی هم دارین حتما نظر بگذارین


با تشکر

آپدیت بودن !

میگن چرا آپ نمی کنی

همه آپدیت هستن

بابا آپدیت مده کلاس داره

اصلا اگه آنتی ویروس می گیری یادت باشه حتما آپدیت بشه ها !

باید خبرهای همه جهان رو داشته باشی اون وقت میگن آپ تو دیتی ها !

آپ وبلاگ ها که خودش قصه ای هست

نظر می گذارن 


آپ کردم حتما به من سر بزن

چرا آپ نمی کنی منتظریم !


چه می دونم این قصه آپ و آپدیت بودن تو زندگی شما هم سرایت کرده

اما به نظرم داره ما رو هم عوض می کنه

آپ بودن اگر چه خوبه بدی های خاص خودش رو داره


آدمها کمتر فکر می کنن به کارهاشون به آیندشون

بهترین حالت اینه که می خوان مثل فلانی باشن

(فلان خواننده فلان بازیگر فلان ورزشکار فلان ...)


حالا شما بگین آپدیت خوبه یا بد


اگه بده چرا ؟

اگه خوبه چرا ؟

یک کوچولو فکرتون رو به کار بندازین 



ادامه مطلب ...

تبریک


میلاد امیر مومنان رو به همه تبریک میگم

بعدش هم روز پدر رو به همه پدرها تبریک میگم



امید به ...

ما تو این دنیا کلی امید برای خودمون درست کرده ایم

و با این امید زندگی می کنیم

امید شده هدف زندگی ما

در حالی که باید وسیله ای باشه برای رسیدن به هدف


شما

آره با شما هستم ؟

چند تا از اون آرزو و امیدهات رو توی ذهنت بیار و ادامه متن رو بخون ...

ادامه مطلب ...