نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

آمد بهار و ...

دینگ دینگ

داره میاد

همه از اون طرف دیوار منتظرن بیان این طرف دیوار!!!!

چه انتظاری !!!

یاد خوبی ها یاد شادی ها یاد خنده ها یاد ... ...

شاید هم فراموش می کنیم و یادها رو میدیم به سال ۸۸ !!!

 

اما این یاد خیلی عجیبه

انگار همین یاد کردن رمز اتصال آدمهاست

موقع سال تحویل یادم باشی ها !!

برات آرزوهای خوبی می کنم وقت تحویل سال

 
یادت بودما !!!

این یاد وقتی بخواد دفن بشه میشه یادگاری

این یاد رو داشته باشین

 

یاد باد آن روزگاران را یاد باد

توی نوروز یادمون میاد که به دیدار اقوام و خویشان برویم

یادمون میاد لباس نو بخریم

یادمون باید کنار خونه ساعت هایی رو بگذرونیم

یاد رو میشه از یه افق بالاتر هم دید  یاد کردن آدمها چقدر براشون مهمه

مثلا دوستتون میگه موقع سال تحویل یادت کردم

اگه نه بهش میگین چقدر بی معرفتی

حالا این خدا که ما یادش می کنیم مثلا

به یادش هستیم

به یاد وقتایی که به یادش نبودیم ...

به یاد لطف ها و محبت هاش ...

 

یاد کسانی که خدا اونها رو دوست داره

یاد افرادی که خدا گفته دوستشون داشته باشید

یاد کسی می خواد بیاد همه به یاد خدا بیاره

یاد اون هم تو این لحظات از بهترین یادهاست

 

می دونی خدا چی گفته ؟!

اذکرونی اذکرکم

مرا یاد کنید تا یادتان کنم

شاید بشه گفت

من رو فراموش نکنین تا فراموشتون نکنم

از اونهایی که دوستشون دارم غفلت نکنین ها

از اونی که می خواد می خواد همه رو پر از عطر محبت و دانایی و خرد و آرامش کنه

پس یادش کنیم

خدایا او را به ما برسان

آمین

(آمد بهار و بی گل رویت بهار نیست )

نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش 1389/01/01 ساعت 14:12

عیدتون مبارک !

با سلام
یاد باد آن روزگاران کودکی و شور و نشاط عید و عیدی و عید دیدنی
موفق باشید
یا علی

امیلی 1389/01/17 ساعت 13:58 http://np3.blogfa.com

یاد باران یاد
یاد دیروز
یاد خنده
یاد غم........................
چشمک
سال نو مبارک

احسان 1389/02/27 ساعت 00:12 http://http:/

واقعا درسته ها... در حقیقت هر کاری که می کنیم عکس العملش به خودمون بر می گرده .

مُحبّ 1389/04/08 ساعت 01:48

جالب بود !!!

من رو به یاد کسی انداخت که همیشه به یاد ماست،

ولی من بیشتر وقتا از یادش غافلم

کسی که می گه:

همانا ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نمی بریم ، و اگر چنین نبود محنت و گرفتاری بر شما نازل می شد و دشمنان شما را ریشه کن می کردند...

خدایا یادم بده که از یاد نبرمش

یادم بده که به یادش باشم ، که یاد اون یاد تو هم هست!

یادم بده که من هم برای حل مشکل اون دعا کنم، همون طور که وقتی من اصلا حواسم بهش نیست تو دعاهاش برای حل مشکلاتم من رو دعا می کنم، و هیچ وقت من رو ازیاد نمی بره؛

یادم بده همیشه از تو بخوام:

خدایا او را به ما برسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد