نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

خدا مجانی داده است !

امشب شب آرزوهاست

هر کسی یه آرزویی داره

یکی خونه می خواد

یکی هم سقف می خواد

یکی پول می خواد

هر کسی یه چیزی می خواد

همه می خوان از خدا بهشون بده


چند وقت پیش داشتم به این فکر می کردم

که خدا چرا اینو نداد ؟ چرا چرا ...


چند روز بعد برای یک عمل رفتم

و چند روز درگیرش بودم


از اونجا که اومدم بیرون چند روزی خونه استراحت کردم


بعد با خودم گفتم عجب تا عمل نرفتی قدر این بدن سالمت رو نمی دونی

همه اش میگی خدا بده بیشتر بده این هم بده اون رو بده

غافل از اینکه این سلامتی رو که داده

وقتی از کسی میگیره

چقدر باید پول بده تا دوباره یک کم ترمیمش کنه

تا حالا فکر کردین این هایی که قلب باز دارن چه جوری دارن زندگی می کنن

چقدر خرج عملشون کردن و اون وقت کلی هم باید مواظب باشن


همه اعضا بدن همین جوره

خدا مجانی داده

قبل از اینکه بخوای داده

هیچی هم به خاطرش نگرفته

قبل از اینکه تو استعدادش رو داشته باشی داده

آی چه خدای خوبی

چه خدای مهربونی


ادامه مطلب ...