نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

آخر سال و آخر کار

همیشه هر وقت آخر سال میاد

آدمها به تلاش و تکاپو می افتند سعی می کنند

شیشه های خونه رو تمیز کنند اما شیشه های دلشون رو ... !

سعی می کنند گرد و خاک رو از چهره خونه بکشند و با یک دستمال همه چی رو تمیز  می کنند

اما خونه ی دل چی گرد و خاکش چی ؟ تمیز کردنش از کینه و حسادت و ... چی ؟!


آخر سال آدمها می نشینند و حساب و کتابهاشون رو صاف می کنند

اما حساب و کتاب دلشون رو با خودشون هم صاف نمی کنند چه برسه با بقیه !


آخر سال که میشه انگار آدم می خواد دوباره جدید بشه

اما دلهای ما نمی خواد تغییر پیدا کنه نمی خواد جدید بشه !


و امسال همزمان با آخرسال منم اومدم تا از همه شما خداحافظی کنم

با اینکه خیلی این وبلاگم رو دوست دارم اما میرم

میرم یه جایی که به قول سهراب :

پشت دریاها شهری است

قایقی خواهم ساخت


میرم و همه خاطرات تلخ و شیرین این وبلاگ رو به دست باد می سپارم


برای همه اونهایی که هنوز لطف می کنند و سر می زنند آرزوی بهاری ترین روزها رو دارم

آرزو می کنم بهار امسال خنده بر لباتون بمونه

امیدوارم به بهترین آرزوهاتون برسید


---

این عاشقانه رو هم تقدیم می کنم به همه اونهایی که می دونند

عشق هنوز زنده است


همه نانوشته هایم تقدیم تو باد

همه دلتنگی هام محو نگاهت

همه نگاه هام غرق یک لبخندت

همه لبخندام اسیر یک کرشمه ات