نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

پیامبر رحمت

 

چند روزه با خودم میگم

پیامبر    پیامبر   پیامبر  

آخه من چی بگم من اصلا میتونم چیزی بگم  درباره کسی که حبیب خداست یعنی خدا او را

دوست دارد و او خدا را دوست دارد او که مشرکین با تمام دشمنی هاشون دنبال تاریکی شب

میگشتن تا بتونند صدای قرآن او را بشنوند او که به همه بچه ها سلام می کرد و با هر کسی

که به او بدی می کرد مهربانی را هدیه می داد و . . . 

این مطلبی که می خواهم بگم و به نظر خودم خیلی مهمه اینه که پیامبر ما که پیشرفته ترین

دستگاههای خلقت به اجازه خدا در دستش بوده میدونید به خدا چه می گفته

من یکی از اون هزار تا  رو می خواهم بگم

ایشان به خدا می فرموده : (قریب به مضمون )

خدایا

یک روز به من روزی حلال بده تا شکرت کنم

و روز دیگر به من روزی نده تا از تو درخواست کنم

نظرات 3 + ارسال نظر

یک روز به من روزی حلال بده تا شکرت کنم

و روز دیگر به من روزی نده تا از تو درخواست کنم

سلام ...خیلی زیباست..........موفق باشی

محسن 1385/01/28 ساعت 16:09 http://ha.blogfa.com

سلام. مقاله ی زیبایی بود . ان شاء الله در مسیر پیروی از آن بزرگوار قدم برداریم .

محسن 1385/01/31 ساعت 07:48 http://ha.blogfa.com

سلام . خسته نباشید . من هم وبلاگم را به روز کردم . منتظر نظراتت هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد