نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

سکوت ؟


سکوت یا همون هیس


گفتم : یک کم سکوت کنم تا صداهایی رو که بهش توجه نمی کنم بشنوم


خیلی چیزها باید بگم اما نمی گویم


و خیلی چیزها باید بشنوم پس می روم تا بشنوم


نشنیدن مشکلی هست که خیلی ها به اون مبتلا هستیم


چون


گوشمون از این حرفها پر هست


گوشمون نیاز به شنیدن ندارد مگر اون هایی که شنیدند چی شد ؟!!


گوشمون گرفتگی داره هیچ صدایی رو نمی شنود این رو هیچ کار نمی شود کرد


گوشمون می شنود اما یک صافی اولش تعبیه نشده در این مواقع وقتی می خواهی حساب کنی ببینی چی شنیدی


می فهمی که همه چی شنیدی و هیچی نشنیدی !!


توی گوشمون یک پنبه گذاشتیم کاربرد برای مواقعی که نمی خواهیم حقیقتی رو گوش کنیم و در قبال اون پاسخ گو باشیم


خلاصه سکوت خوبه اما نه همیشه


حرف زدن خوبه اما نه همیشه

نظرات 7 + ارسال نظر

... -:- السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه و حجة علی عباده -:- ...
--------------------------------------------

سلام خدمت شما منتظر بزرگوار ...
فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت جواد الائمه(ع) و امیر نیکی ها و خوبی ها، امیرمومنان بر شما تهنیت و فرخنده باد ...

طلوع نور خدا شد به عالم امکان ..... قدم نهاد به دنیا شهنشه خوبان
چو نور حق ز پس پرده گشت او ظاهر ..... ز عکس نور رخش آفتاب شد پنهان

به خاطر تاخیری که در به روز شدن وبلاگ و خدمت رسیدن پیش آمد می بخشید ...
باید زودتر از اینها خدمت می رسیدم ... چه کنم که سعادت یار نشد ...
انشالله بتونم جبران کاستی ها را بکنم ...
التماس دعا ... یا علی ...

--------------------------------------------
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر
یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

رند تبریزی 1385/06/20 ساعت 19:56

سلام ... خیلی ممنونم که بهم سر زذی ... قربانت رند تبریزی

عسل 1385/06/22 ساعت 00:30 http://www.tanhai68.blohsky.com

سکوت تنها چیزی هست که من را در تمام شرایط همراهی میکنه...تنها چیزی که میتونه من را آرم کنه...وقت کردید از هم به صدای سکوت سری بزنید...

محمد عزیز سلام! ممنون که سر زدی. یاعلی

مطلب خوبی نوشتی
عالی بود
به روز کردم خبرت می کنم
یا علی

سلام دوست خوبم
خوب نوشتی. واقعا همه ما نیاز داریم که بیش از دقایقی به این پستت دقت کنیم. چرا که همه اسیریم. اسیر...
ای کاش راه نجات را خود می دانستیم. کاش آن پنبه را که نوشتی زمانی به گوش خود می کردیم که نباید بشنویم. تا معصومیت گوشمان را از دست ندهیم...
به یادت می مانم و منتظرت هستم.

سلام
آره
سعی می کنم تمرینش کنم
فکر کنم پستهای قبلیتون را پاک می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد