نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

الا که راز خدایی خدا کند که بیایی

امروز چمعه است و دل من به یاد تو است
هیچ وقت یادم نمی رود روزی را که در زیارتی در مفاتیح وقتی به این قسمت رسیدم تامل کردم و دیگر نتوانستم ادامه
بدهم
آری آن روز خواندم سلام بر تو ای حفظ کننده و نگهدار اسرار پرودگار

با خود گفتم من و شاید خیلی های دیگر ندانستیم که پیروی چه کسی هستیم فقط فهمیدم من در انتظار کسی هستم

که تمام حقایق هستی در ید قدرت اوست و ما از ذره ای تکنولوژی حیران و سرگردان هستیم

من می خواهم به اختصار مطلبم را بیان کنم اما آماده پاسخ گویی هستم

خدایا

این شعر از فخرالدین عراقی

(خدایا )

ز شادی در همه عالم نگنجم

                                           اگر یک لحظه غمخوارم تو باشی

اگر جمله جهانم خصم گردند   

                                           نترسم چون نگهدارم تو باشی

 

من  این دو بیت را به ۲ مقصود نوشتم

۱- شاید بعضی ها سر عقل بیایند و آسوده تر به این زندگی . . . نگاه کنند و آرامشی را بیابند

که دیگران در آرزوی آن شاید سالها منتظرند و به آنچه میخواهند نمی رسند

۲- می خواستم به بعضی از رفقایم بگویم که من این گونه به هستی می نگرم

بیا ره توشه برداریم قدم در راه بگذاریم

سلام بر رفقای وبلاگی

الان اولین نوشته خودم رو در سایت جدید بلاگ اسکای می نویسم

 

این شعری رو که نوشتم (درقسمت عنوان ) از سروده های اخوان ثالث است و من این رو انتخاب

کردم تا بتوانم شروعی جدید را آغاز کنم و به یاری شما و با امکانات جدید این سایت بتوانیم

تبادل افکار داشته باشیم

امیدوارم بتوانیم  برسیم به آن نقطه ای که باید باشیم

 

تقدیم به امام زمان علیه السلام


امام زمان من از شما خیلی ممنونم اما از خودم خیلی ناراحت چون

به عشق ذکر و فکر نقش باطل شد صرف عمری

بسوزان - ای حقیقت - دفتر دانایی ما را


و درخواست من از شما

عمری است گذشته به نادانی

ای علم و ادب آموز بیا