نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

یک نفس عمیق

 

نفس چیزی هست که ما هیچ وقت به اون توجه نمی کنیم مخصوصاْ وقتی که خوش هستیم و سر حال

برای همین 

یک نفس عمیق می کشم برای اینکه عطر همه گلهای جهان توی این ریه هایم جریان پیدا بکنه

  و با یک بازدم هر چی بوی بد هست از ریه هایم بیرون کنم

یک نفس عمیق می کشم تا عمق زندگی را با تمام وجودم احساس کنم و بگویم خدایا شکرت    شکر   شکر 

 و با یک بازدم به خدا می گویم خدایا شکرت که هنوز هم به من اجازه زندگی دادی

یک نفس عمیق می کشم و آرامش را به همه اعضای بدنم هدیه می کنم

 و با یک بازدم هر چی خستگی و کسالت هست از وجودم بیرون می کنم

و . . .

با این نفسها خودم رو به یاد خدا می اندازم

و در بازدم ها خودم را از شر شیطان به  دژ استوار خدا پناهنده می کنم .

خدایا شکرت .

 

نظرات 1 + ارسال نظر

از حاج آقا دولابس نقل است که فرمدند
امام حسن مجتبی (ع) فرمود : خدا عبدش را در خلقش پنهان کرده است ، یعنی قشنگها را مخفی کرده است . شما احتیاطا به همه ء خلق احترام بگذار ، سلام کن ، شاید به عبد خدا برخورد کردی . " لیله القدر " هم مخفی است . سه شبی را هم که میگویند شب قدر است ، احتمال گرفته اند . در تمام شبهای عمرت احتیاطا " بسم الله " بگو ، " انا انزلنا " بخوان ، شاید آن شب ، شب قدر شما باشد

ان شا الله که معرفت حق چراغی بشه فراسوی زندگی مان
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد