نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

شب قدر

چه شده است که ملائک از آسمان به زمین می آیند نه امسال ؛

سالیان زیادی است که در یک شب به خصوص به زمین می آیند

برای چه ؟

می خواهد امور زمینیان تا سال دیگرشان رقم خورد

چه کسی مگر روی زمین است که ملائکه به سویش می آیند و خدمتش را می کنند

چنین فردی باید منصبی الهی داشته باشد

نماینده تام الاختیار خدا

پس ملائکه بر امام زمان نازل می شوند

و همه امور زمینیان بلکه امور خلقت رقم می خورد

خدایا در این شب عزیز فرج مولایمان را برسان

بحق معنای لیلة القدر (فاطمه سلام الله علیها )

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام آره امام زمان نمی دونم چرا دارم دور میشم

سلام
قبول باشه
بله. به نظر منم ملائکه اومدن پایین و سرنوشت هممونو مشخص کردن..... به منم یه سر بزن ببین سرنوشتم چی بوده؟

امیر 1385/07/27 ساعت 12:50

امیدوارم که در شبهای احیا به یاد من بوده باشید.
من که وقتی روی پشت بام حرم حضرت علی (ع)مشغول عکاسی از گنبد بودم
به فکر همه دوستان بودم.
http://www.picnews.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد