نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

به یاد امام حسن مجتبی(علیه السلام )

امشب به خودم گفتم : بی معرفت چرا برای امام حسن مجتبی (علیه السلام ) نمی نویسی .

 

من خیلی گشتم دیدم که ائمه ی ما به یک موضوع مهم  اشاره داشتند و من و تو از این مطلب غافلیم

 

راستش را بخواهی صرف نداره گوش بدهیم 

 

ائمه ما به آبروی افراد احترام فوق العاده ای می گذاشتند حیف که من الآن فرصت ندارم توضیح بدهم

 

اما آنچه به ما سفارش کردند به زبان ساده این است که من هوای رفیق هایم را داشته باشم  همه جوره

 

هر چی بخواهد برایش فراهم کنم (البته در محدوده دین ) یا اگه کسی از تو کمک خواست تو کم یا زیاد

بهش
کمک کنی مهم اینه که به اون کمک کردی

 

من می خواهم از میان احادیث زیادی که در این زمینه مطالعه کردم یک حدیث برای شما بگویم 

 

شاید یک کم بیدار بشیم  و این قدر منفعت طلب نباشیم

 

امام حسن مجتبی می فرمایند:  شنیدم از رسول خدا که می فرمود : هر که حاجت برادر مومنش را بر آورد ،

 

مانند این است که خدا را 9000  سال عبادت کرده به طوری که روزها روزه دار و شبها شب زنده دار

 

 باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد