نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

الا که راز خدایی خدا کند که بیایی

امروز چمعه است و دل من به یاد تو است
هیچ وقت یادم نمی رود روزی را که در زیارتی در مفاتیح وقتی به این قسمت رسیدم تامل کردم و دیگر نتوانستم ادامه
بدهم
آری آن روز خواندم سلام بر تو ای حفظ کننده و نگهدار اسرار پرودگار

با خود گفتم من و شاید خیلی های دیگر ندانستیم که پیروی چه کسی هستیم فقط فهمیدم من در انتظار کسی هستم

که تمام حقایق هستی در ید قدرت اوست و ما از ذره ای تکنولوژی حیران و سرگردان هستیم

من می خواهم به اختصار مطلبم را بیان کنم اما آماده پاسخ گویی هستم
نظرات 2 + ارسال نظر
سلمان 1384/08/29 ساعت 15:14

سلام محمد عزیز
امیدوارم این وبلاگ محل خوبی برای بیان مباحث عمیقی باشد که این روزها بسیار به آنها نیاز داریم اما افسوس که هرکجا یافت نمی شود و می دانم تو می توانی این کار را به بهترین وجه انجام دهی موفق باشی

مجید 1384/09/09 ساعت 14:08

خیلی حال کردم ممنون

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد