نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

زنده بودن یا زندگی کردن یا هیچ کدام ؟!!!؟

 

ماهی‌ درون تنگ را دیده ای برایش فرق نمی کند در اقیانوس است یا تنگ بلور آنچه مهمتر از همه

است آن است که او در آب زندگی می کند و اینگونه ادامه حیات می دهد تا بحال من ندیدم که یک

ماهی  بخواهد از درون تنگ بیرون بیاید و یا از اقیانوس به ساحل

می خواستم این گونه ذهن تو را درباره دو مفهوم عمیق زنده بودن و زندگی کردن آماده کنم و

بدانی که درباره چه می اندیشی

راستش را بخواهی حدود یک هفته است که در این باره فکر می کنم و چند صفحه هم نوشته ام

اما نمی خواهم همه آنها را بیان کنم

فقط دوست دارم بدانم

وقتی شما با کلمات ( زندگی کردن   زنده بودن  ) مواجه می شود چه مفهومی در ذهن شما

تداعی می شود و همچنین بدانم که شما به عنوان یک انسان متفکر زندگی را چگونه معنا

می کنید

بعدا درباره نظر خودم هم صحبت می کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان 1384/09/26 ساعت 08:37

سلام جیگر میبینم که بد چروکیدی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد