نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

تقدیم به استاد خودم آقای دکتر مجید . . .

 

راستش رو بخواهی این متن رو پس از اینکه استاد مون یه چیزی به من گفت نوشتم :

و این متن رو برای ایشون نوشتم

از وقتیکه از ذره شروع کردی تا به بینهایت مهر رسیدی دو سه سالی بیشتر نمی گذره

اون وقت هنوز شناخته شده نبودید بعدش خبرا اومد که به منزل آخر بازگشت کردید البته

من نفهمیدم به کدوم منزل آخر  !!!!

اصلا بی خیال

تازگی ها هم از صداها یه چیزهایی شنیدم که کتاب شده

و آخرین خبری که به دستم رسیده این بوده که آشپزی هم با ریاضی قاطی شده

یعنی  فضاها متری شده اند و طعم توپولوژی گرفته اند !!!!!!

کار ندارم که ایشون کباده شعر و شاعری دارند و یه چیزهایی هم می گویند

که امروزی ها بهش می گویند : . . .

در خاتمه از اینکه یه استاد پیدا شد خطی فکر نکنه خیلی خوشحال شدم

و می گویم بچه ها سعی کنید به طرز با کلاسی متفاوت باشید

و . . .

 

نظرات 4 + ارسال نظر

من از نسل شب شکنان روزگارم ،
من از نسل نورآفرینان پاک ،
از سلاله پاک آریائیان بردبارم ،
منم میراث هزار ساله زمین ،
همان ازشرق تا غرب گسترده آغوش ،
همان پیام آور مهر و دوستی

تا فردا طلوعی بیش نمانده است. عهد کن که امروز را به کمال توان خود سرشار زیست کنی.
شاد باشی

پژمان 1384/10/05 ساعت 09:57 http://emprator.blogsky.com

از اینکه بما سر زدی ممنون بازم بیا

صالح 1384/11/23 ساعت 21:08

دیوارتیم ‍‍‍‍‍‍‍داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد