نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

خوش به حالت اگه این طوری هستی

 

امروز داشتم دفترهام رو مرتب می کردم که یه دفتری به چشمم خورد  بازش کردم دیدم خیلی وقت پیش ها

  این حدیث رو توش نوشتم :

  امیر المومنین می فرمایند :

      خوشا به حال آن کس که عبادت ( بندگی ) و دعای خود را برای خدا خالص گرداند

     و قلبش را به آنچه چشمانش می بیند

                مشغول نسازد

      و یاد خدا را به سبب آنچه گوشهایش می شنود

                       فراموش نکند

     و از آنچه به دیگری بخشیده شده

              اندوهگین نشود .

           راستش رو بخواهید  پنج شش دقیقه  رو همین جملات فکر کردم و به خودم قول دادم

         و به خودم قول دادم که تا اونجا که می تونم به این چند عبارت زیبا عمل کنم

  

     

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکمو ببینی .
نگاه اولت بر من اثر کرد
نگاه دومت دیوانه ام کرد
نگاه سومت عاشق ترم کرد
نگاه آخرت خاکسترم کرد
مثل همیشه عالی بود منتظرت هستم موفق باشی
یا حق

سلام بلاگ جالبی دارین

سلام .. خیلی قشنگ بود امیدوارم برسیم به روزی که عامل باشیم ... و خوش به حال شما که توفیق داشتید روش فکر کنید و از خودتون قول بگیرین :)

[ بدون نام ] 1384/12/27 ساعت 09:57

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد