نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

خانه تکانی

 

امروز که روز آخر ساله با خودم گفتم

۷۰ درصد مردم هر جوری شده باید چند روز آخر خونه شون را حسابی تکان بدهند تا مبادا

گرد و خاکی و یا . . .  مانده باشد  و یا اگه مهمون بیاد بگن به به !! چه خونه ای

اما تا حالا کم دیدم یک آدمی (خیلی مهمه گفتم آدم ) پیدا بشه بگه

آهای مردم خونه دلتون داره فریاد میزنه میگه کسی نیست یک سری به من بزنه

خسته شدم از بس حسادت و کینه و حقه بازی و ... رو تحمل کردم

آخه تا کی می خوای قهر باشی تا کی میخوای یک چهره اخمو داشته باشی

این قدر از این حرفها زد که من سرم درد گرفت بهش گفتم  باشه

من به هر کسی برسم میگم  اما . ..

بقیه اش رو نمی دونم

این چند تا بیت رو هم گفتم بنویسم :

شاید همه متنم رو نخونی

زنگ دل را به یکی قطرهء اشکی بزُدای

 

 

به صفا کوش ، اگر جام جهان بین خواهی

 

            ای واقف اسرار و ضمیر همه کس

            در حالت عجز دستگیر همه کس

              یا رب تو مرا توبه ده و عذر پذیر

                ای توبه ده و عذر پذیر همه کس

 

امیدوارم موفق باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید 1385/01/01 ساعت 09:52

اول! عیدت مبارک!

کاش اونقدر که تمیزی خونه و سر و لباس برامون مهمه یه وقتایی به خونه دل سر می زدیم... بی خود نیست که اینقدر می گیره و دلتنگی می کنه ... بعضی ها با مسکن و شمال و پارتی و غیره و ذلک می خوان درمونش کنن ... اما!!

بهنام 1385/01/04 ساعت 15:01 http://baran3.blogsky.com

سلام
سال نوتون مبارک
ممنون که به من سر زدید خوشحال میشم اگه بازم ببینمتون
روزگارتان شیرین
شادیهایتان افزون باد

اطهر 1385/01/08 ساعت 11:29 http://brightfire.blogsky.com

سلام عزیزم

اگه تو آدم پیدا کردی بعد این حرفا رو بزن

متن خوبی نوشتی
موفق باشی
راستی عیدت مبارک

سلام ... دوست عزیزم ... خبری ازتون نیست ... هر کجا هستید موفق باشید ... سال نو هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد