نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

این هم از سال نو

 

چند روزه دارم فکر می کنم چی بنویسم

بگم سال نو مبارک این که تکراریه

گفتم بگم . . .  

خلاصه امروز خودم رو قانع کردم تا بنویسم

فقط یک جمله می خواهم بگم

بهار فرصت آمدن است

            بی دلیل فرصت را از دست نده

نظرات 2 + ارسال نظر

خوبه محمد جان داری یواش یواش به یه جاهایی می رسی . خوب ما هم هرچند دیدیمت ولی دوباره سال نو رو بهت تبریک میگیم در ضمن لینکت هم به سبز اندیشان اضافه شد . /تفکرت بهاری

ممنونم احسان جان

من که سال نو رو به شما تبریک نگفتم / سال نو مبارک / امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه / موافقم ، زمان می گذرد و زندگی رو به پایان است از فرصت ها استفاه کنیم برای شاد بودن، یاد گرفتن و عشق ورزیدن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد