نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

سکوت

 

سکوت یعنی

              هوا از حنجره تو به راهی غیر از دهانت ختم می شود .

 

سکوت یعنی

 

             کلمات ذهن تو اجازه ندارند به ارتعاش ثارهای صوتی کمک کنند.

 

سکوت یعنی

 

            خنده نه بدلیل شادی

 

سکوت یعنی

 

            گریه نه بدلیل غم و اندوه

 

سکوت یعنی

 

            بهترین همدم تنهایی

 

سکوت یعنی

 

            چراغ قرمز تردّد کلمات

 

سکوت یعنی

 

            حرف بی حرفی

 

سکوت یعنی

 

            گوش شنوایی پیدا نکردی

 

سکوت یعنی

 

             جواب

 

سکوت یعنی

 

             سوال

سکوت یعنی

 

             دنیایی غیر از این دنیا هم هست

سکوت یعنی

 

             انتخاب گزیده ها

 

 سکوت   سکوت   سکوت

 

 یعنی

 

 بفهمیم فاصله اندیشه ها را آن هنگام که نخواستند با هم تقابل کنند

 

و این چنین بود که فصل جدیدی در زندگی من رقم خورد

 

سکوت ، سکوت ، سکوت ...

 

این را گفتم ، تا بدانی

 

سکوت می تواند نشانه فهمیدن باشد و من فهمیدم که نفهمیدم

 

و سکوت تا آن زمانی که بیایی و سکوت را بشکنی

 

و بگویی حقایق عالم هستی را

 

پس سکوت ، تا آن هنگام که ترنّم آمدنت را بشنوم .

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر

هیس

سلام
خواستم نظرم رو بنویسم ولی گفتم سکوت کنم خودش ممکنه کلی حرفها رو تو خودش داشته باشه.

سکوت استراحتی است برای زبان. این فعالترین عنصر منفرد در سرتاسر بدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد