نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

و ای کاش ها دیگر معنایی نداشت

  نوشتم ای کاش
باز خط زدم
امّا دلم نیومد روی کلمه ی کاش خط بکشم
نتونستم خودم رو قانع کنم
چون هنوز خیلی آرزوها بود
که می خواستم به واقعیت برسه
این بار نیرویی از درون گفت : بنویس

کاش تو می آمدی !

کاش هوای گرم اطراف
وجود نازنینت
لحظه ای وزیدن می گرفت ،
و بر قلب سرد و بی روح من می دمید
تا هوایی کوی توی گردم .
کاش نوای دلنشین
قرآن تو
به گوش های من می رسید ،
دیگر من را چه رغبت به شنیدن صدای بیگانه،
همیشه بیم آن داشتم
که نتوانم صدای باران را بشنوم

کاش از آسمان باران می آمد
و من در باران پیراهنم را می شستم ،
خوب که تمیز می شد
آن را بر طناب آویزان می کردم ،
تا نسیم کویت بر آن بوزد ،
زمانی که در تن من جا گرفت ،
مرا از غیر تو جدا سازد
ولی آمدنت با وصف تو را شنیدن بسی متفاوت است
و به همین خاطر نوشتم :
کاش تو می آمدی !
و آن قدر آرزوها را برآورده می کردی،
که دیگر نه تنها یأس و شکستی نبود بلکه
امید هم دنبال آرزویی می گشت
که برآورده اش نکرده باشی

کاش تو می آمدی !
و ای کاش ها دیگر معنایی نداشت ،
چرا که تو بهشت زمین
را برای ما به ارمغان آورده بودی

این بار صفحه آخر دفترم نوشتم
منتظر خط زدن همه ای کاش ها می مانم

خدایا برگزیده درگاهت ،
حجة ابن الحسن المهدی
را زودتر برسان.

آمین

نظرات 11 + ارسال نظر

دوستی دارم که هر جمعه بدون استثناء برام اس ام اس می ده
با موضوعی زیبا و لطیف مربوط به امام زمان..
و یاد آوری می کنه
حداقل خودشون که تشریف نمیارن
دلمون خوشه خبری می رسه

یا علی

سلام
وبلاگ موضوع مورد علاقه من هم هست :) جالبه بدونم شما در چه موضوعی کار می کنید از این دنیای وسیع !

ققنوس 1386/08/10 ساعت 04:14 http://ya-mahdi85.blogfa.com

با سلام:

با معرفی 25 دانشمند و نخبه سنی که با تحقیق (( شیعه شدند )) به روز هستم.

بیایید تا بیش از پیش بطلان اعتقادات سنی ها را درک کنیم و اهانت ها و دروغ های پی در پی آن ها را به علمای شیعه به خصوص به دکتر تیجانی و دکتر عماد عصام و دکتر قزوینی و همینطور مجموعه شبکه سلام محکوم کنیم.

منتظرتان هستم.

یا علی

مطهره 1386/08/10 ساعت 10:30

سخت گیری زیادی در نمایش کامنت ها از خودتون نشون میدید!
به هر حال ...هر جور راحتید!
شاد باشید و سربلند

سلام
میشه ادری ای دیتون رو بدین.
می خواستم یه غلط گیری کوچولو کنم دیدم اینجا جاش نیست
یا حق

از اظهار نظر شما و توجه شما ممنونم

سلام
اون قدیما می گفتند: ؛کاشکی رو کاشتند سبز نشد!؛
اما این ای کاش های شما با بقیه کاشکی ها فرق داره.
انشالله یه روزی سبز میشه.
به امید همان وقت نامعلوم دلنشین!
التماس دعا

آمین یا رب العالمین
بزرگوار سلام و عرض ادب ممنون از حسن نظرتون و کلمات آرامش بخشتون
وبلاگ زیبا و قشنگی داری به ویژه که مطالبش از درون خودتون بر خاسته میشه و حرف دل بسیاری از عاشقان کوی اوست.....
موفق و موید باشید.

سلام
لینک شما اضافه شد

naser 1386/08/22 ساعت 22:45 http://haghbaalist.blogfa.com

حجت 1386/08/23 ساعت 18:07 http://gardenofshia.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز .
اشعار زیبایی بودند .
منتظر شما هستم با پستی با عنوان : گذری بر حدیث و نقد برخی احادیث صحیح مسلم و بخاری ...
به من هم سری بزن . خوشحال می شوم . به امید ظهور مولایمان .

مجید 1386/11/02 ساعت 17:51

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد