نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

گوهر یکدانه هستی

خواستم این روز را به مادرم و همه مادرهای دنیا تبریک بگم اما دیدم دارم فراموش می کنم از کسی که به خاطر ولادت او این جشن رو می گیریم  راستش از این شادی بسیار خرسند هستم و خدا ر وشکر می کنم اما به نظرم می آید که باید از بانوی یکدانه هستی حرفی زد و از فضائلش قطره ای را بیان کرد

یکی از اون نکات اینه که همه زنان اون زمان گفتند :‌ای خدیجه ما تو را در بدنیا آوردن فرزندت کمک نمی کنیم ،‌حضرت خدیجه که امیدوارم به لطف خدا بودند در آخرین لحظات حضور چند بانوی آسمانی رو در کنار خودشون حس کردند اونها به حضرت خدیجه می گفتند خدا امر کرده که تو را کمک کنیم                                                                                                                    به نظرم اگه خوب دقت کنید توی زندگی امروزی من و شما توی خیلی از موقعیت ها که می مونیم مذهب رو انتخاب کنیم یا مثل بقیه بی تفاوت باشیم می تونیم از حضرت خدیجه الگو بگیریم

و روی حرف و عقیده خود پافشاری کنیم خداوند هم وعده کمک و یاری به همه ما داده                  خوب نگاه کن توی زندگی ات خیلی سخت نیست قرار نیست یک روزه مسلمون دو آتیشه بشی   روی یک عمل اعتقادی ایستادگی کن با خودت عهد کن نمازت قضا نشه بعدش ببین چقدر تحول توی زندگی ات می بینی

در ضمن اگه مطلب جالبی داره بفرستید

سوره کوثر 

این هم لینک چند تا عکس دیگه

عکس ۱

عکس ۲

عکس ۳

نظرات 1 + ارسال نظر
نیره 1387/04/07 ساعت 09:41

سلام
...
منم تبریک میگم ... هر دوتاشو ...
من به روزم ... گرچه ممکنه بهم بخندی (:
منتظرم یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد