نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نیمه شعبان بر همه مبارک

15 شعبان

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام. عید بر شما مبارک.

رویا 1387/05/27 ساعت 11:44 http://aphrodit.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک
تشریف بیارید وبلاگم لطفا

سلام . عیدتون مبارک

فارا 1387/05/27 ساعت 17:33 http://massi.parsiblog.com/

سلام دوست خوبم
میلاد سراسر نو ر و رحمت منجی عالم بشریت اقا امام زمان عج بر شما نیز مبارک.
به امید ظهور دولت یار
شاید این جمعه بیاید شاید................

سلام
عیدتون مبارک

اللهم صلی علی مولانا صاحب الزمان[گل]
چه انتظار عجیبی!
تو بین منتظران هم، عزیزمن چه غربتی!
عجیب تر که آسان نبودنت شده عادت.
چه بی خیال نشسته ایم نه کوششی نا وقایی. فقط نشسته و گفتیم: خدا کند که بیایی .....
للهم عجل لولیک الفرج

اولا عزیز من چه غریبی
بعدش هم نه کوششی نه وفایی

بعدش هم هر کسی با توجه به توانش داره کاری انجام می ده

سلام
عید تو هم مبارک
خیلی عالی بود

سلام علیکم
این ایام بر شما بزرگوار هم مبارک باد

سلام عزیز.
دوستانه ها منتظر قدوم مبارکتان است.

سارا 1387/05/31 ساعت 23:51 http://ghasedak303.blogfa.com

عید شما هم مبارک

حسنا 1387/06/03 ساعت 09:50 http://WWW.HHORAM.BLOGSKY.COM

می خوام بگم: دوسِت دارم! به پنجره ! به آسمون!
به این شب ِ اینه دزد! به تک درخت ِ کوچه مون!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به تو! به اسم ِ نقطه چین!
به گریه های بی هوا! به کولی ِ کوچه نشین!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به هر رفیق ُ نارفیق!
به شاعرای بی غزل! به جنگلای بی حریق!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به قاتلم! به روزگار!
به اون کسی که میندازه به گردنم طناب ِ دار!

دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:
دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!

می خوام بگم: دوسِت دارم! به بادبادک! به مدرسه!
به ترکه ی خیس ِ انار، کنار ِ درس ِ هندسه!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به مرغ ِ عشق ِ بی قفس!
به جغد ِ پیر ِ بد صدا! به نی زنای بی نفس!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به هر چی خوبه، هر چی بد!
به خونه های کاگِلی! به سیبای توی سبد!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به بغض ِ تلخ ِ انتظار!
به بدترین فصل ِ سفر! به آخرین سوتِ قطار!

دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:
دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!●

نیره 1387/06/03 ساعت 18:30

سلام ...
با اینکه دیر شده ... ولی ...
مبارککککککککککککککک
...
دعا ..
..
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد