نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

نقطه سر خط

شخصی-فرهنگی- علمی

ربط بی ربطی !

گفتم قبل از اینکه ماه خدا شروع بشه

دومین پست نوشته های پازلی رو بگذارم

این دفعه چند تا کلمه داریم می خواهیم روابط شون رو بدونیم

کلمات خیلی آسون هستند اما مهم نحوه ارتباط این کلمات هست

فکر ،خیال ، دوستی (دوست داشتن)، دشمنی ، خدا ، زندگی ،خودم

همچنین می توانید چند تا جمله بنویسید و بعد ازش یه نتیجه بگیرید

استفاده از کلمات در جمله ها محدودیتی ندارد

نظرات 10 + ارسال نظر

دوستی با خدا زندگی را به دور از دشمنی کرده پس فکر و خیال خودم را به سوی خدا معطوف کنیم.
به روزم و منتظر.

حسنا 1387/06/12 ساعت 09:12 http://www.hhoram.blogsky.com

می خوام بگم: دوسِت دارم! به پنجره ! به آسمون!
به این شب ِ اینه دزد! به تک درخت ِ کوچه مون!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به تو! به اسم ِ نقطه چین!
به گریه های بی هوا! به کولی ِ کوچه نشین!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به هر رفیق ُ نارفیق!
به شاعرای بی غزل! به جنگلای بی حریق!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به قاتلم! به روزگار!
به اون کسی که میندازه به گردنم طناب ِ دار!

دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:
دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!

می خوام بگم: دوسِت دارم! به بادبادک! به مدرسه!

به ترکه ی خیس ِ انار، کنار ِ درس ِ هندسه!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به مرغ ِ عشق ِ بی قفس!
به جغد ِ پیر ِ بد صدا! به نی زنای بی نفس!
میخوام بگم: دوسِت دارم! به هر چی خوبه، هر چی بد!
به خونه های کاگِلی! به سیبای توی سبد!
می خوام بگم: دوسِت دارم! به بغض ِ تلخ ِ انتظار!
به بدترین فصل ِ سفر! به آخرین سوتِ قطار!

دنیای ما عوض می شه، تنها با این جمله ی ناب:
دوسِت دارم، دوسِت دارم، دوسِت دارم تو این عذاب!●

سلام خدمت شما اگه نظرتون رو درباره پستی که گذاشتم می فرمودید بهتر بود

مریم** 1387/06/12 ساعت 09:16 http://who.parsiblog.com

سلام. دعایی که از امام سجاد نوشتین خیلی زیبا بود.نشنیده و نخونده بودم. من از بچگی صحیفه سجادیه رو دوست داشتم..
ممنون خیلی عالی بود.

سلام ایده جالبی است
فکر دشمنی با دیگران در زندگی وقتی است که در خیال خودم دوستی غیر خدا برگزیده ام .
التماس دعا

خیلی جمله ی زیبایی رو گفتید تو فکر من همچین جمله ای نبود

پروانه 1387/06/13 ساعت 06:28 http://del.blogsky.com

هیچ کسی نمیتونه در زندگی خدا رو و خودش رو و شیطان رو نبینه !!!
نمیدونم چرا کلماتو دیدم یاد این جمله افتادم
:)

جمله جالبی بود

مریم** 1387/06/13 ساعت 12:38

فکر و خیال و زندگی و دوست داشتن و دشمنی خودم را برای رضایت ات صرف خواهم کرد.
چطور بود؟

خیلی متفکرانه بود

سلام

انشاءالله که از برکات این ماه مستفیض شده باشید و ما رو هم از دعای خیرتون محروم نکرده باشید.

من در خدمت هستم انشاءالله هر موقع که توفیق زیارت پیدا کردم.



یا علی



گر گدا کاهل بود...

سارا 1387/06/17 ساعت 00:01 http://ghasedak303.blogfa.com

همه فکر م درزندگی شاید دوستی خدا باشد اما دریغ از خیالات دشمن که خودم هم به آن خیالات می لرزم !!!!‌
یا الله

خیلی عالی بود

مهدی آزاده 1387/06/18 ساعت 12:05

توقع امر صاحبک لیلک و نهارک

شاید چیزی تا اتفاقی بزرگ نمونده باشه...

ستون فکروخیالم اسیر خــــــــال سیاهت
امیدوزندگیم تو خـــــــــــــــدا کند که بیایی
نه دشمنم بخـــــدا من که خاک پای حبیبت
بیا به پیش من ای دوست خدا کند که بیایی
==========
خــــــــــــدا کند که بیایی خودم بپات بمیرم

ماه رمضانی کلی من رو شرمنده کردید با این همه پیام های زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد